2 Eylül 2011 Cuma

Basında Samandağ biberi


BASINDA SAMANDAĞ BİBERİ

'Samandağ biberi yedim 2 haftada 12 kilo verdim'
Posta yazarı Mesut Yar, 8 ayda nasıl 40 kilo verdiğini anlatıyor. Kilo vermeye başladıktan bir süre sonra ne kadar uğraşırsam uğraşayım daha fazla zayıflayamıyordum. Devamı İçin Tıklayınız >>>
Samandağ biberi zayıflatıyor mu?
Ünlüler başta olmak üzere kilo vermek isteyenleri yeni gözdesi 'Samandağ Biberi'...Herkesin yiyemeyeceği kadar acı olmasıyla dikkati çeken Samandağ biberine, metabolizmayı hızlandırarak zayıflattığı gerekçesiyle.Devamı İçin Tıklayınız >>>


10 ayda 40 kilo veren Mesut Yar, zayıflama öyküsünü kitaplaştırdı.
“Acı Reçeteyle Tatlı Son” adlı kitap piyasaya çıkmadan Yar’la bir araya geldim ve ‘sevimli şişko’dan ‘yakışıklı Mesut’a dönüş hikâyesini dinledim...Devamı İçin Tıklayınız >>>
Önce yakıyor, sonra zayıflatıyor.
Antakya'nın Samandağ biberi, son günlerin en popüler 'acı'larından biri haline geldi. Televizyoncu Mesut Yar, onun sayesinde 12 kilo verdi. Antakya'daki pazarlarda kapışılan biber artık kiloyla değil, Devamı İçin Tıklayınız >>>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder